NGS Klachtenservice
Ik ben ontevreden over mijn bezoek aan de NGS-masseur®. Wat kan ik doen?
Stap 1. Bespreek uw ontevredenheid met de masseur
Als u niet tevreden bent over de communicatie, de kwaliteit of over iets wat de masseur heeft gedaan of juist
niet heeft gedaan, bespreek dit dan eerst met de masseur. Zo lang de masseur niet weet dat u ontevreden
bent, kan de masseur niets doen aan uw ontevredenheid. Als u er samen niet uitkomt of als u het lastig vindt
om een gesprek met de masseur aan te gaan, dan kunt u contact opnemen met de klachtenfunctionaris.
Stap 2. Neem contact op met de klachtenfunctionaris
De klachtenfunctionaris kan u helpen bij het vinden van de juiste weg voor de behandeling van uw klacht. De
klachtenfunctionaris is onpartijdig en onafhankelijk en luistert, informeert, adviseert en kan proberen te
bemiddelen tussen u en de masseur. De klachtenfunctionaris doet geen uitspraak over wie er gelijk heeft. Als
na inzet van de klachtenfunctionaris het probleem of de klacht niet naar uw tevredenheid is opgelost, dan
kan de klachtenfunctionaris u informeren over de verdere mogelijkheden die er zijn om uw klacht voor te
leggen zoals de klachtencommissie of de geschillencommissie.
Wilt u contact met de klachtenfunctionaris, dan kunt u bellen of mailen:
Naam klachtenfunctionaris: Arienne Plaisier (Erisietsmisgegaan.nl)
Telefoon: 035-2031585
Mail: klacht@ngsmassage.nl
Kosten
Aan de inzet van de klachtenfunctionaris zijn geen kosten verbonden. Voorwaarde voor de inzet van de
klachtenfunctionaris is echter wel dat de masseur lid dient te zijn van het Nederlands Genootschap voor
Sportmassage en/of is aangesloten bij de NGS Klachtenservice Wkkgz.